fredag 10 januari 2014

Åter på benen

Okej, efter att ha sovit bort nästan fyra dygn, rakat benen, färgat håret, krupit ur pyjamasen och sminkat mig börjar jag faktiskt känna mig som människa igen. Äntligen verkar eländet ha gett med sig och tack och lov för det. I kväll packar lillasyster och jag väskorna och styr kosan mot huvudstaden där nya äventyr väntar. Det skall bli så ruskigt skönt att komma utanför dörren igen och förhoppningsvis kommer livsandarna vakna till liv igen för det är inte utan att man blir lite låg och nere av att bara vara inomhus och sova... 



Tydligen är vintern på väg med kyla och snö och fast jag mer längtar efter vårvärme och grönska så känns det väl ganska okej ändå. Mycket bättre med snö och ljus än det regn och mörker som har varit de senaste veckorna. Hoppas nu bara att det inte blir något tågkaos och elände som det har en tendens att bli så fort det kommer lite snö. 

Önskar er alla en fin helg!

Kram Anna

Ps: Tack för alla rara kryahälsningar ni lämnat till mig! Är säker på att de har påskyndat tillfrisknandet ;) Och ni som är taggade att hänga på  för ett smidigare och starkare 2014. Ladda över helgen, för på måndag kör vi!!!

5 kommentarer:

  1. Hej heja, hurra för att hinna med helgnöjena!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du mår bättre. Kram.

    SvaraRadera
  3. Så skönt. Vad händer på måndag?

    Kram N

    SvaraRadera
  4. Gott att höra att du är på benen igen! Hoppas ni får en fin helg :):

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Sköt att du mår bättre!
    Du får ha en bra vecka nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...