måndag 3 juni 2013

Första dagen avklarad


Första dagen på nya jobbet avklarad och om man säger såhär: Det kommer nog bli bra vad det lider, men just nu känns huvudet som värsta torktumlaren och jag tror nästan att det syns utanpå hur det jobbar för högtryck där inne. Precis som det brukar vara den första tiden på ett nytt jobb med andra ord! Men trevliga kollegor och roliga arbetsuppgifter kommer definitivt göra en bra sommar!


Fyra dagar till och sedan ligger jag förhoppningsvis där på filten igen och njuter av varma soltrålar mot min vintertrötta kropp och havets brus som lugnande balsam för mitt trötta huvud...

5 kommentarer:

  1. Att börja nytt jobb tar en del på krafterna. Men det är ju kul också. Lycka til med resten av veckan. kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Ja så brukar det vara med nytt jobb..men kul och spännande också!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  3. Under de stunder det känns som extra tufft försöker du se filten framför dig som en inre bild. Lyssna efter vågbruset. Dra ett par djupa andetag. Jag har beställt sol och värme till helgen. :)
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  4. Vad bra att det kändes bra på jobbet. Men visst är det så att tar på krafterna att börja på ett nytt jobb.

    Ta hand om dig fina du! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Det är omtumlande men roligt med nytt jobb! Mycket att sätta sig in i men det lär du dig snabbt !

    Önskar dig goa lata sommardagar vid havet !!

    Kramiz Kristina Fransson

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...