måndag 24 oktober 2011

Har ju glömt av att berätta...

...vad jag skall göra till helgen! Det var så länge sedan det bestämdes och snart är vi där... Lördag och söndag skall jag tillbringa på spa tillsammans med en av mina finaste och äldsta vänner. Det skall bli så ljuvligt underbart att det knappt går att beskriva. Tänk ett helt dygn i lugn, skön, vacker och  totlat avslappnande miljö. Kommer att komma hem som en ny människa!

Vi var på spa tillsammans hösten för två år sedan med och då var vi på Varbergs kurort. Denna gången åker vi till Art Garden spa i Torslanda. Kommer ni ihåg att jag och barnens pappa var där i början av sommaren? Jag skrev om det här. Eftersom själva spaavdelningen var så fantastisk åker jag gärna dit igen! Så gissa nu om jag längtar?




1 kommentar:

  1. Så himla härligt! Jag ska faktiskt dit om några veckor. Kul att höra att det verkar vara ett bra ställe. Jag kan även rekommendera Asia spa i Varberg om du inte varit där - de tillhör ju samma hotellkedja. Det är min absoluta favorit.

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...