lördag 17 december 2011

Stort TACK!!!!

Tack snälla ni för alla fina kommentareroch hejarrop här på bloggen och på facebook angående mina kläder! Blir så glad och stolt när jag läser alla fina ord ni skriver och allt slit med kollektionen är SÅ värt det med så fin feedback som ni gett mig!

Givetvis vill jag skicka ett extra tack och tusen kramar till Maja, Olivia och Kalle som gjorde ett grymt bra jobb som modeller! Jag är så stolt, så stolt över er <3


Nu är jag ungefär som en ursketen disktrasa efter allt slit så nu  tänker jag bara  njuta av jullovet och ta igen lite tid jag missat med pojkvännen, kompisarna och familjen. Men minnerna från torsdagen kommer jag bära med mig och njuta av läng!.

Vill ni se fler bilder från modevisningen så finns det superfina sådana  HÄR!

Kramar i mängder från en trött men lycklig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...