onsdag 28 december 2011

Breaking news

Hej bloggen, länge sedan jag skrev nu! Har inte riktigt orkat eller haft lust, på grund av att min före detta sambo och jag bestämde oss att göra slut och flytta isär. Det känns mycket konstigt och svårt att ställa om sig, att det faktiskt inte är HONOM jag ska leva med resten av mitt liv, utan att det är någon annan som kommer göra mig lycklig (förhoppningsvis). Detta hände några dagar innan julafton så min jul blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...fick fira jul hemma hos mamma och pappa istället för hemma hos hans föräldrar.

Nu har jag också flyttat hem till mammsen och pappsen igen, och delar rum med lilla-syster. Det känns rätt jobbigt att flytta hem igen efter snart två och ett halft år som jag inte bott hemma. Men det är smällar man får ta. Får väl vara glad över att de vill ha mig tillbaka ;).


Just nu tar jag en dag i taget. Även om allt känns ledsamt och tomt så är jag bestämd över att 2012 kommer bli ett bra år, med många LYCKLIGA dagar!

Kramar

2 kommentarer:

  1. varför gjorde ni slut ? :(

    SvaraRadera
  2. Du vet vart jag finns om du behöver komma ifrån eller behöver prata!!! Puss från Gudmor M

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...