lördag 3 december 2011

Fredagsmys med familjen

Igår bestämde jag mig för att flytta hem till familjen under helgen för att ha lite sällskap när jag syr. Måste jobba järnet för att hinna klart med kollektionen till modevisningen den 15 december. Då är det bra att ha en mamma som puchar en och ger en energi. Så idag ska jag lägga mycket tid på symaskinerna, i en paus kanske jag ska få min mamma att sitta still så jag kan klippa hennes hår. Som hon gnäller över sitt trasiga, långa hår.

Igår kväll hade vi fredagsmys för det villda, tittade på Harry Potter och dödsrelikerna del 2 och käkade plocke finke. Den sista Harry Potter filmen är ju rätt läskig (tycker till och med jag), så lillebror kröp ner så gosigt framför mig. Det var nog det bästa med hela fredags myset!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...