söndag 25 januari 2015

Att ladda för en måndag


Okej, måndag. Bring it on! Nu kör vi :) 

Ärligt, nu är det faktiskt förbannat motigt. Jag är så grymt trött på mörkret och kylan. Jag behöver dagsljus och jag behöver värme. Fryser ju för tusan snart ihjäl. Fryser fast jag bor i tjocka kläder. Mörkret gör mig trött så trött. Skulle kunna sova ungefär hur mycket som helst.  Men jag vet ju att det vänder snart. Snart snart kommer solen tillbaks och med den torra gator och lite värme. Dropp från taket och vårkänslor. Det kommer att bli så härligt så. Men fram till dess är det bara att bita ihop lite till...

#ändainikaklet #snartärdetvår #pepp

3 kommentarer:

  1. Samma här, samma här... Snälla soooooool kom fram!!!
    Inte min tid på året det här ska jag erkänna...
    Vi får bita ihop ett tag till du;-)
    Kram anna

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med dig, idag är det för trist, har spöregnat precis hela dagen. Lääängtar så efter sol o värme. Hoppas allt är bra med dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Men åh det är redan lite ljusare för var dag, och tänk om ett par få veckor till är det ljust när man åker till jobbet. Och talgoxen kvittrar i buskagen. Så stå ut lite till så kommer det mer! Kram !

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...