torsdag 8 januari 2015

Att bli tipptopp igen!


Men hur lycklig blev inte jag när äldsta dottern började arbeta som fristående hudvårdskonsult för Mary Kay  och jag äntligen fick tillgång till den bästa hudvården igen? Jag arbetade ju själv med produkterna innan lillebror föddes och älskade dem redan då, men slutade för att jag inte riktigt hade den tiden som krävdes. Efter det så har det varit lite svårt att få tag på dem eftersom de inte säljs i affärer utan bara av fristående hudvårdskonsulter. Och nu arbetar dottern som det! Tjoho! Nu kommer ansiktet bli tipptopp igen :)

/Anna

3 kommentarer:

  1. Perfekt att ha en återförsäljare i familjen :) . MK:s eye makeup remover är suverän tycker jag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Är ju perfekt att ha en återförsäljare i familjen, har själv aldrig testat produkterna. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...