tisdag 2 december 2014

Att vara lite kass


Hello!

Längesedan... Igen... Vilket kanske pekar på hur mycket det har varit runt omkring mig sedan jag kom hem från resan för en månad sedan. Det var lite att ta igen om man säger så ;)

Jo, det har verkligen varit en hektisk höst, men den har på många sätt varit bra. Lite lite med tid för återhämtning och vila bara. Vilket förstås kom i kapp mig. Med feber och huvudvärken from hell som däckade mig igår. Så nu ligger jag här. Trött, hängig och med ett bultade huvud. Inget som ingick i min planering direkt, men samtidigt inte annat att göra än att kapitulera och inta ryggläge ett par dagar. Men så trist det är... Mycket på jobbet, men inget värre än att det funkar att skjuta upp det några dagar. Värre är det med träningen som jag har missat mycket av den senaste månaden. Först resan då det blev paus ett par veckor. Sedan en skrapig och svullen hals som gjorde att jag inte vågade mig på att träna på ytterligare två veckor. Sedan en del kvällsarbete som satte käppar i hjulet. Förra veckan för första veckan på länge som jag körde mina fyra pass. Och SÅ. HIMLA. HÄRLIGT. DET. VAR! Älskar det. Blir alldeles lycklig och fylld av energi och det känns som om jag orkar med tidiga mörka mornar hur lätt som helst bara jag får träna. Men nu ligger jag här igen. utslagen och tycker liiiiiite synd om mig själv. Lite uttråkad också om jag skall vara ärlig. Barnen är hos sin pappa denna veckan så jag har inte ens någon som klappar mig på pannan och gör te åt mig. Stackars, stackars... Hahaha, nä skoja bara. Jag reder mig nog. Nu kanske jag får lite tid över att skriva här istället. Det har jag ju också längtat efter :)

Ha det gött! /Anna

2 kommentarer:

  1. Krya på dig Anna. Kanske bättre att vara sjuk nu och förhoppningsvis vara pigg till helgerna. Mysig bild. Kram Bosse

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, och ta det lugnt.. Vila så att du kan återkomma till träningen..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...