lördag 5 oktober 2013

Att vara ute och resa en smula

Sitter på tåget hem efter att ha tillbringat hela dagen på möte i Norrköping. Hade turen att få med mig lillebror som resesällskap eftersom han passade på att hänga med kompisar medan jag satt på möte. Otroligt mysigt! Det var faktiskt lite, lite lättare att ta cykeln bort till tåget i svinottan i morse när jag hade sällskap. Och att tillbringa sex timmar på tåg är onekligen lite roligare när man har världens bästa lillebror bredvid sig :) Lyckliga mig!  Men nu skall det onekligen bli skönt att komma hem snart. När vi landar hemma har vi varit igång i sexton timmar. Ganska lång dag ändå!



Hur mötet var? Superinspirerande, roligt, klurigt, svårt och utmanande... Hjärnan fick iallafall ett rejält gympass. Känns som om jag har typ, potatismos i huvudet nu. Men vad gör det? När jag bara kan luta mig  tillbaks och lugnt njuta av den sista biten hem!

Hoppas att ni andra också njuter av en skön lördagkväll!

Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Önskar dig med en fin lördagkväll! Snart slut, så jag slår till med en önskan om att du får en skön söndag! Jag fnissar över potatismos i huvudet då jag just nu under intensiva amningsmånader känner att jag mest har mjölk i huvudet:-)
    Må så gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. 16 timmar! Och jag som tyckte att min 12 timmarsdag som också innefattade en tågresa var lång ;) Vilken häftig bild på elefanterna du hade i förra inlägget.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. 16 timmar! Och jag som tyckte att min 12 timmarsdag som också innefattade en tågresa var lång ;) Vilken häftig bild på elefanterna du hade i förra inlägget.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...