tisdag 13 mars 2012

Tisdagkväll



Kvällarna utomhus är helt ljuvliga just nu. Att vara ute och gå nere vid sjön medan solen sjunker ger sådan energi att det inte är klokt. Livsandarna återvänder och man vill bara skutta omkring. Ungefär som man gjorde när man var barn. Därför är varje kväll som jag inte kommer ut en lite misslyckad kväll.

Ikväll hjälpte jag en stackars granne att fixa till hennes för långa frisyr lite grann. Granndamen har ramlat och krossat axeln och kan således inte ta sig till en frisör. Klart man ställer upp :-) Härlig känsla att vara behjälplig, men när jag äntligen (granndamen var OERHÖRT sällskapssjuk) kom hem och fick ätit middag så kom tröttheten ikapp mig och jag gav upp för den och kraschade i soffan. Skall snart förflytta mig in i sängen för klockan ringer i svinottan i morgon.

I morgon blir det promis igen...

Nattnatt hörni!


1 kommentar:

  1. Vilka vackra bilder.Ja det är en härlig tid nu, man vaknar liksom till lite och känner nya krafter komma.
    Hoppas du får en härlig promenad i morgon:)
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...