torsdag 8 mars 2012

Som en åsna mellan två hötappar...

Godmorgon!

Ledig idag och skall faktiskt inte jobba förrän på tisdag nästa vecka så jag är långledig med andra ord. Skönt att hinna landa lite grann efter några stökiga veckor. Pepp till tusen vaknade jag i morse och planen var att ge mig ut på en rejäl promis, men snön på tvären fick mig faktiskt att tappa sugen litegrann. Så nu skjuter jag på det några timmar istället. För ut skall jag! Har nämligen EXTREM träningsabstinens!

Medan jag väntar ut snöandet så har jag två val. Antingen tar jag tag i den megastora tvätthögen som ligger i vardagsrummet och skräpar eller så lägger jag mig på soffan med min bok som jag längtat i flera dagar efter att läsa...

Svårt val? Skulle inte tro det...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...