torsdag 2 februari 2012

Vill ändra...

Hårfärg! Jag är en person som tröttnar fort på en frisyr, ena dagen försöker jag spara, andra dagen får jag flipp och tar kökssaxen och klipper helt random. Sen ena dagen vill jag ha svart och färgar det, sen två månader efter vill jag bli blond! Ni kan ju förstå hur mitt hår mår!

Mamma som är gammal frisör får ganska mycket panik när jag får dessa rycken, ibland slutar det som tuggummi och börjar nästan trilla av eller så ser jag ut som en kykling! Nu är jag i alla fall inne på att byta hårfärg från:


Haha detta kan inte sluta bra i alla fall! Får göra en omgång slingor, sen vänta ett tag och sen göra slingor igen, samtidigt som jag använder silver schampo! Önska mig lycka till! ^^

2 kommentarer:

  1. ähhhhmenjagfårhjärnblödning!!!!!!!!!!!!!!! :-D

    /mams

    SvaraRadera
  2. Underbara unge vad du bjuder på dig själv, Härliga bilder som jag skrattade. Nästan allt klär en skönhet, du vet vilken färg jag inte är så förtjust i.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...