torsdag 2 februari 2012

Att rycka upp sig

Tillbringar dag fem i sängen/soffan med den segaste förkylningen man kan tänka. Är så oerhört trött på att vara sjuk, i synnerhet som det är så underbart väder ute. Kanske hade varit läge för en stilla promenad men -10 grader och feber är inte en jättelockande kombination faktiskt. Så jag stannar inne idag med och stoppar i mig lite extra D-vitamin.

Nej, men faktiskt att jag känner mig lite bättre idag. Känner mig faktiskt såpass pigg att jag laddar för lite ny färg i håret, kanske raka benen och piffa till mig lite. För att efter att ha bott i pyjamas i flera dagar kanske det är läge att uppgradera till åtminstone myskläder :-)

Förövrigt så är jag så sugen på vår att det inte är klokt, jag frossar i vår och sommarbilder och drömmer mig bort. Men jag njuter även att solen lyser in så härligt!






1 kommentar:

  1. Ja, det är onekligen härligare när solen lyser!/Mia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...