söndag 5 februari 2012

Ansvar

Jag har ansvar för mitt eget liv!
Jag har ansvar för min hälsa!
Jag har ansvar för mina tankar, med mina tankar skapar jag mitt liv och min hälsa.
Jag är min egen ledare!

Jag fick min kropp när jag föddes och ska ha den hela mitt liv, jag kan inte byta ut den om jag inte tycker om den, men jag kan ta hand om den och göra den stark, vacker och älskvärd.

Jag vill gärna leva med mina nära och kära, men detta är bara en önskan, jag får inga garantier, jag vet dock att jag ska leva resten av mitt liv med mig själv, därför tänker jag bli min bästa vän, göra mitt liv innehållsrikt och vackert, det väljer jag att göra.

Just nu , där jag just nu befinner mig kan jag ta över mina val, de val som skapar mitt liv.
Detta är min gåva!

/Okänd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...