torsdag 8 september 2011

Sol, hav och de finaste barnen!

Veckan som har gått har det regnat oavbrutet och det fyller mig med sådant vemod.  Det får mig återigen att fundera på om jag föddes på fel ställe. Kan ju låta vansinnigt förmätet med tanke på vilken chans man har till ett bra liv när man är född och uppvuxen i Svedala. Men här är kallt och mörkt och halva året vill jag knappt vara utomhus. Och utomhus mår jag bra av! Jättebra!

Men i brist på annat får jag drömma mig bort och njuta av bilder med den bästa kombon: sol, hav och de finaste barnen i världen!


Bilderna är tagna under vår spontana campingsemester sommaren 2007 när vi utan några större summor pengar på banken (nästan inga alls faktiskt) drog till Italien och Frankrike och campade istället för till Skåne som planerat. När vi, med bilen fullpackat med barn, regnkläder och tält anlände till Malmö och det SPÖregnade så tog vi ett helt crazy beslut att ta vägen över Öresunsbron istället och vips var vi på väg mot nya äventyr! En av det bästa semestrarna ever :-)

Dream away...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...