torsdag 29 september 2011

Hej hopp

Åh, vilket underbart väder det har varit här idag. Tyvärr upptäckte jag det inte förrän jag gick till jobbet för att jobba ett eftermiddag/kvälls pass så jag hann inte njuta så mycket av det. Men det var härligt ändå. Mycket trevligare att titta ut på ett soligt väder än på ett regnigt även om man är på jobbet!

I morgon är jag ledig och eftersom det är den enda lediga dagen denna veckan tänker jag unna mig att inte göra ett jota mer än nödvändigt! Men det så mysigt att få hämta upp lillebror direkt när han slutar skolan och få en ledig eftermiddag ihop så det tänker jag njuta av!

Bilder tagna för precis ett år sedan


1 kommentar:

  1. Härliga bilder:) Ni är lika varandra <3

    Ta hand om dig på din lediga dag och njut!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...