tisdag 13 september 2011

Säng, säng, säng, sovasaovsova....



Efter en tuff (men oerhört rolig) vecka har jag äntligen landat hemma i min sköna säng igen. Långhelgen i Stockholm följdes nämnligen av två dagars konferensande med jobbet så jag har levt i flygande fläng sedan i torsdags förra veckan. Är så trött så att jag är kräkfärdig fastän jag har gjort fantastiskt roliga saker och har fyllt dagarna med trevliga upplevelser. Hjärnan kan inte ta in mycket mer nu utan den är smockfull. Nu gäller det att varva ner, smälta intryck och låta huvudet vila sig i form ett tag. Och gissa hur skönt det skall bli att krypa ner i min egen säng mellan rentvättade lakan. Det är lyxigt värre!

Skall bli supernice med sovmorgon i morgon :-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...