söndag 11 september 2011

På resa

Det känns som om jag antingen tillbringat mina helger den senaste månaden  på jobbet eller i Stockholm. Och det är väl kul på sitt sätt men jag längtar allt efter att få bara hänga en hel helg tillsammans med familjen som omäxling. I fredags skulle jag så på möte i hufvudstaden och så även idag. Så vad göra? Jo ta med mig en del av familjen för att hänga med på lediga stunder, det vill säga en helt ledig lördag i Stockholm! En bra kompromiss helt enkelt!

Så igår tillbringade lillasyster och jag dagen med att shoppa till plånboken blödde ;-) Vi hann även hänga med en av mina bästa kompisar ett par timmar vilket var en oerhört trevlig bonus. Ett biobesök hann vi också med så helgen har varit mer än fullkôkad!

Men nu sitter vi på tåget hem till resterande familjen. Skall bli mysigt att få krama på dem innan den nya veckan drar igång med jordens hastighet!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...