fredag 15 juli 2011

Lillebror fyller 8 år



Kommer ihåg precis hur det kändes när jag fyllde 8 år. Jag längtade i veckor efter födelsedagen och den var magisk när den väl kom. Dessväre fyller jag, precis som lillebror, år mitt i semestrarna så mycket till kalas det har sällan haft på mina födelsedagar. Oftast fick min familj sjunga för mig i ett tält på någon camping någonstan i Sverige. Jag var oftast lite deppig över att inte få ha kalas som mina kompisar, men å andra sidan var det härligt att inte behöva gå till skolan på min födelsedag.


Bästa presenten var utan tvekan Harry Potter legot!


Tror att lillebror kommer ha samma inställning med tiden. Men idag var han lite besviken över att det endast var mormor och morfar (som han har hängt med varenda dag de senaste två veckorna) som kom och firade honom. Men har var trots allt lycklig över ballongerna, presenterna och tårtan och jag tror att han är nöjd med sin födelsedag iallafall!


Lycka med födelsedagstårta bakad av storasyster

Grattis mammas kärlek. Jag älskar dig så att det gör ont och jag är ledsen men du kommer alltid vara min lillplutt! Är man född på sladden med två storasystrar så blir det nog tyvärr så ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...