fredag 17 oktober 2014

Med ett äventyr runt hörnet

Men hur härligt är det inte med fredag?????


Mörkt, grått och eländigt har det varit hela veckan, men idag spelar det liksom ingen roll. För i morgon bitti är det jag som ligger kvar i sängen när regnet smattrar mot fönsterrutan istället för att sätta mig på cykeln iförd full regnmundering för att cykla till tågstationen i svinottan :) Annat kan man väl inte bli lycklig av tänker jag!

Nästa vecka väntar dessutom ett rejält äventyr för min del. Jag som älskar äventyr och som ser äventyr även i det lilla är lite överväldigad för nu väntar faktiskt ett äventyr som är värt att kallas äventyr även av andra än mig ;) En resa till solen och värmen väntar och inte vilken resa som helst. En studieresa som jag har sett fram mot så länge. Jag är så laddad och förväntansfull, men nu är det inte utan att resfebern börjar pirra i magen lite grann... Har liksom inte hunnit förbereda mig så mycket än så länge. Tur att det är några dagar kvar till jag åker! För nu skall alla sommarkläder rivas fram igen :)

Men först tar vi fredag, tillsammans med de finaste ungarna. Tända ljus och dyka långt ner i soffhörnet under mängder av filtar. Kanske en mysig film, kanske något smarrigt att äta. Kanske somna tidigt med huvudet i lillebrors knä... ;)

Ha en fortsatt fin fredag go vänner! Kram Anna





1 kommentar:

  1. En studieresa, hur lycklig måste inte DU vara !! Trevligt för dig..

    Fram tills dess ha en underbar helg och vecka..

    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...