måndag 21 april 2014

Att vara hemma igen!

Hej!

Åh, vad härligt vi har haft det. Solen, skidåkningen och sällskapet har verkligen varit på topp. Lite slabbig snö förstås men det går ju att leva med. En välbehövlig vila från allt annat som pågår l livet just nu och den paus som behövdes för att klara av de närmsta veckorna. Batterierna är fulladdade och jag är mer redo än på länge att leva fullt ut! I morgon väntar jobb igen och det ska bli kul. Härligt att ha ett jobb som inte bidrar till någon söndagsångest utan är något man ser fram mot. Dessutom väntar två stycken anställningsintervjuer så håll gärna en tumme eller två :)









Kram Anna


6 kommentarer:

  1. Åh, det ser fantastiskt härligt ut! Kram

    SvaraRadera
  2. Va härligt ni ser ut att ha haft det, förstår att ni har laddat batterierna till 100%
    Klart jag håller alla tummar jag har, spännande, lycka till.

    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. klart att jag håller mina båda tummar för dig, och att du hittar ett nytt jobb...

    ha en fin vecka !

    SvaraRadera
  4. Eftersom jag inte längre kan åka skidor, så blir sällan valet att åka till fjällen. Vi åkte till Spanien och fick känna riktig värme. . .
    Härliga bilder!

    Håller tummer och tår.

    Kram N

    SvaraRadera
  5. Så härligt det ser ut, känns lite konstigt att se snö när våren har exploderat här hemma!
    Håller tummarna för jobbinterjuverna!
    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Skidåkning i fjällen är bara helt underbart, hoppas ni haft fantastiska dagar i backen o såklart att jag håller alla tummar o tår att det går bra med intervjuerna. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...