onsdag 16 april 2014

Att ladda för lite påsk

Nu är vi äntligen på benen igen och lillebror och jag virrar mest omkring här hemma och försöker få ihop någonting som liknar en packning. I morgon drar vi till snön tillsammans med min bror och hans barn och kommer tillbringa hela påsken i slalombacken. Det känns förvisso lite konstigt att inte fira påsken tillsammans med de andra i familjen, men chansen att få åka skidor dök upp och vi tog den :) 

Mitt stora problem är att packa. Tycker verkligen illa om att packa. Går finfint att packa upp. Det gör jag på nolltid oavsett hur stor packningen är och hur länge jag varit borta. Men att packa... Nä fy tusan säger jag bara. Det spelar ingen roll att jag gör det ganska så ofta, jag tycker alltid att det är lika eländigt. Men nu har jag iallafall kommit så långt att jag har lagt fram allt som skall med, nu gäller det bara att få ner alltihop i de yttepyttiga väskorna också. 


Nä, nu laddar vi för påsk hörrni!

Kram Anna




6 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Önskar er en mysig påsk i fjällen!
    Ja du det där med att packa. När vi packade till Mallorca nyligen insåg jag den enda nackdelen med att resa. Iaf med småttingar. Välling, blöjor etc etc...! Fast jag föredrar att packa framför att packa upp.
    Trevlig påsk Anna!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Låter härligt!
    Önskar dig en riktigt skön påskhelg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så härligt med en påsk i fjällen!! Önskar dig och familjen en riktigt trevlig långhelg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  4. En riktigt fin påskhelg till dig, Karin

    SvaraRadera
  5. Hoppas att ni fått fina dagar i backen. Kram.

    SvaraRadera
  6. Låter helt underbart tycker jag. Att få åka lite skidor. Hoppas att solen lyser på er dessutom :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...