torsdag 8 augusti 2013

Att vara bäst tillsammans


Nu tror jag vi alla börjar känna att årets semester börjar gå mot sitt slut. Barnen och deras pappa har varit lediga tillsammans i fyra veckor, och jag har varit ledig i tre veckor. Vi har haft en toppensemester på alla sätt och vis och som vanligt förundras jag över hur bra vi är på att fira semester tillsammans. Vardagen kan vara nog så tuff periodvis (som för de flesta andra familjer antar jag). Men när vi umgås 24/7 i flera veckor och gör ALLT tillsammans då är vi banne mig oslagbara :) Konstigt det där. På sätt och vis hade det väl varit skönt om det hade varit tvärt om och vardagen hade gått som en dans och semestern hade varit lite knölig. Men faktiskt så ser jag det som positivt att det är när vi verkligen har tid för varandra som vi funkar som allra bäst tillsammans!

Tack min bästa familj för en härlig semester! 

/Anna

3 kommentarer:

  1. Jag tycker att det låter helt underbart! När man är så tätt ihop som ni har varit, det är ju då det utkristalliseras hur mycket man verkligen tycker om varandra. Nu är ni laddade för vardag igen ju :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det låter helt fantastiskt. Det tyder väl bara på hur mycket ni tycker om att umgås med varandra! Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att du känner så!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...