måndag 30 maj 2011

Morsdag

Inte nog med att jag fick möjligheten att kramas med min egen mamma igår på mors dag och ge henne paket utan jag fick även en förmiddagsfika tillsammans med mina egna ungar med. Och jag fick paket jag med. Det ni!

En fin plåtskylt från Balders hage

som får stå på hyllan tills jag bestämt vart den skall sättas upp



Mamma, barn, två hjärtan, två själar, ett starkare band har ingen sett.

Något så stort, en känsla så stark, en kärlek som står på stadig mark.

/Okänd


4 kommentarer:

  1. Så mysigt! Och vilken fin present :)

    Jag önskar er en fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild på dina barn! Härlig blogg du har!
    Hälsningar Cecilia

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild:)

    Kram Lotta- en vacker vardag

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...