onsdag 25 februari 2015

Att tycka att det får räcka nu!


Herregud, tar den här vintern ALDRIG slut???? 

Fryser, fryser lite till och fryser lite ytterligare... Vart är du solen? Dig har jag bara sett några ynka få gånger sedan i november. Det är kallt, det är mörkt och det är blött. Regnar det inte så snöar det.... Jag har en fruktansvärt negativ och tråkig attityd till vintern, jag VET det! Men nu pallar jag inte längre. Trots att jobbet funkar bra, träningen funkar bra, maten funkar bra och sömnen funkar bra så har jag NOLL energi just nu. Tar mig knappt upp ur sängen på morgonen och nu känner jag hur det börjar sätta sig på psyket. Det bara måste handla om ljuset och värmen. Pallar inte att hålla upp humöret längre. Jag HATAR att frysa! Jag HATAR att jag inte får se solen på månader. Orkar inte omfamna den här jädra skitvintern mer. Nä, dra åt skogen säger jag. Nu vill jag har sol och värme. Jag FÖRTJÄNAR sol och värme. Gaaahhhh....

Nu är det nog! 
/Anna 

2 kommentarer:

  1. Efter att VI har haft sportlov kommer våren jag lovar dig. under V10 är vi i Åre och sen kommer våren !!
    Så håll ut lite till.
    Fin bukett tulpaner.

    SvaraRadera
  2. Ja, idag var det verkligen kallt här i staden. Burr.
    Kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...