söndag 27 juli 2014

Att ha varit på läger

Sååååå, nu har vi landat hemma igen efter en härlig vecka på läger. Och vilken vecka det har varit. Underbart väder, härliga ungar, varmt i vattnet och fantastiskt gemenskap bland alla ledare. Jag var ju som sagt extremt otaggad för att åka på läger i år men jag kan inte annat än att tacka lillebror för att han övertalade mig, för det här var visst precis det jag behövde. Att få hitta tillbaks till något jag har älskat i drygt tjugo år av mitt liv. Innan det för fem år sedan blev för mycket och orken och lusten kroknade. Vi har varit iväg hela familjen (storasyster bara några dagar när hon var ledig från jobbet) och jag tror det var bra för oss. Att få umgås med gemensamma vänner och skaffa oss gemensamma minnen att leva på länge...

Tänk att jag hade så fel, tänk att jag var skeptisk till att det skulle bli bra. Och så var det som att komma hem igen...


Kram Anna

8 kommentarer:

  1. Hej Anna! Det var mycket roligt att komma och hälsa på en dag. Många gamla goda vänner från förr.... Och härligt med ett dopp i varma Vänern och att få avnjuta lite god mat i sann Vänersnäs anda.... M.v.h Bacon....

    SvaraRadera
  2. Precis vad jag behövde också! Kan skriva under på varenda ord (byter ut lillebror mot min man å son)♡♡♡
    Precis som att KOMMA HEM! ♥

    SvaraRadera
  3. ida eliesersson27 juli 2014 kl. 14:57

    Precis vad jag också behövde. Är så glad och tacksam att jag valde att åka trotts omständigheterna hemma. Bara få slå bort tankarna och vara mig själv o må bra.Tillsammans är vi alla bäst som fixar lägret år efter år! Kram♡♡

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Va härligt att du fått ny energi och tankat upp minnesbanken :-)
    Ha en fortsatt skön söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att du lyssnade på din bror och gav dig iväg! Ibland kan man behöva en paus från något och då är det desto roligare att komma tillbaka sen! Hoppas ni får en fin vecka, kram Maja!

    SvaraRadera
  6. Hittade in till dig. Positiv blogg med fina foton. Blev glad. Ska titta in igen. Välkommen till min blogg om du har lust och tid.
    Kram
    M5

    SvaraRadera
  7. Härligt Anna! Ibland blir det rätt trots att man tror man valt fel. Livet, I guess!!!
    Kram från ett varmt Skåne/Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...