fredag 27 december 2013

Att vara helt förslappad...


Vilken totalt förslappad dag jag har haft va! Har legat på soffan och läst i skenet av julgransbelysningen hela dagen och inte ens kommit ur pyjamasen. Hela makens familj kommer hit i morgon på kalkonmiddag och troligtvis borde jag tagit tag i sunkhemmet, men det får bli i morgon istället. Får väl gå upp i svinottan eller nått så att jag hinner innan gästerna dyker upp. Men en dag som den här var precis vad jag behövde, så det är det värt! ;)

Idag bjuder jag på en bild på döttrarna taget på julafton samt ett från förra året. Lite skillnad på julstämning i dem bara...




Kram på er!

/Anna

5 kommentarer:

  1. Ja, här har det mest sunkats omkring, men i dag tar jag mig i kragen och försöker plugga några timmar. Så fina bilder på döttrarna. Kram.

    SvaraRadera
  2. Åååh, vilka fina foton på dina vackra flickor :)

    Önskar dig en god fortsättning!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  3. Vackra döttrar som är lika sin mamma. Kram Anita

    SvaraRadera
  4. Tror minsann dina vackra döttrar är lik sin fina mamma. Ha en härlig helg o ett Gott Nytt År. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Visst är det skönt med såna dagar:). Älskar julledigheten, att kunna jazza omkring i mysbrallor till långt in på dagen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...