söndag 24 mars 2013

Att äta tårta så att det sprutat ur öronen

Godkväll!

Då var den blivande 16-åringen firad med tårtor, ballonger och mängder av paket och i morgon ställer vi klockan extra tidigt för att hinna sjunga för henne igen  innan det är dags för skola och jobb!




Hela familjen har däckat men själv känner jag mig alldeles för pigg för att gå och sova redan och eftersom det verkligen inte är någonting att titta på tv (varför är det aldrig det när man väl sätter på den?) så skall jag nog öppna dokumentet med min kommande bok och skriva några rader. 

Det går oooooootroligt långsamt, men nu är jag iallafall uppe i 20.000 ord så jag räknar väl med att den kommer vara färdig om typ 10 år eller något sådant ;) Jag är verkligen hur långsam som helst och dessutom tycker jag att det är jättesvårt (mycket svårare än vad någonsin hade kunnat ana) Men det går ju åtminstone framåt ;)

Kram på er!

/Anna



3 kommentarer:

  1. Mums, hur gott ser inte det sär ut då!!! Grattis till 16-åringen!

    Ha det gott! Kram jennifer

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till 16-åringen. Har oxå haft tankar om att börja skriva på en bok, men bara tankar som fladdrar, kan tänka mig att det är mycket svårare än man tror. Hoppas skrivandet gick framåt idag, spännande. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Åh vilket härligt firande av 16-åring!! Vårliga ljuvliga bilder! Kram Sara

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...