söndag 6 november 2011

På väg mot nya äventyr

Sitter på tåget upp till Stockholm för att tillbringa de närmsta veckorna där uppe alldeles själv. Det är dags för tre veckors praktik och jag har fått en praktikplats som man bara kan drömma om (berättar mer om det senare). Så just nu är det blandade känslor för samtidigt som det är läskigt att vara ensam i en stad som jag känner dåligt och jag kommer längta efter pojkvännen och familjen men samtidigt skall det bli så obeskrivligt roligt och spännande och förhoppningsvis jätte lärrorikt!

Skönt att komma upp tidigt idag så att jag hinner hitta vad jag skall i morgon bara! Håll alla tummar i världen för att det går bra för mig i morgon!


Mamma klippte lugg på mig i gårkväll. Snyggt va?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...